Al costat dels meandres del Llobregat

Observats en tot moment pel majestuós massís de Montserrat, pedalarem tot seguint els meandres del Llobregat i descobrint els paisatges d’un Bages ric en agricultura, indústria i natura. Aquesta és la ruta que enllaça dos albergs, el de Castellbell i el Vilar i el de Manresa.

Autor:
Marta Montmany
Al costat dels meandres del Llobregat - Observats en tot moment pel majestuós massís de Montserrat, pedalarem tot seguint els meandres del Llobregat i descobrint els paisatges d'un Bages ric en agricultura, indústria i natura. Aquesta és la ruta que enllaça dos albergs, el de Castellbell i el Vilar i el de Manresa.
Al costat dels meandres del Llobregat - Observats en tot moment pel majestuós massís de Montserrat, pedalarem tot seguint els meandres del Llobregat i descobrint els paisatges d'un Bages ric en agricultura, indústria i natura. Aquesta és la ruta que enllaça dos albergs, el de Castellbell i el Vilar i el de Manresa. FOTO: Marta Montmany
25 de juny de 2010
Guardar a favorits
L’alberg de Viladoms de Baix, al municipi de Castellbell i el Vilar, és el nostre punt de sortida. Prenem un camí que hi ha a la dreta de l'alberg i ben aviat creuem les vies del tren i seguim una pista que sobre a l'esquerra, tot continuant paral·lels a les vies i a l'autopista. Davant nostre tindrem la que serà la gran protagonista del dia, la muntanya de Montserrat. Concentrats en la pedalada, al km 3,60 hem de prendre la pista asfaltada que s&